Måndag

Vaknade inte förän vid tre idag, men kanske inte så konsigt eftersom jag bara hostat hela natten och inte kunnat sova.
Men måste lite bättre nu efter all hostmedicin och vila (Y)

Nu ska jag snart bege mig ut på äventyr med Sofie och Cassie, får se vart det bär av.

senare ikväll åker jag hem till min älskling(efter han kollat klart på vm). Tycker VM kan va slut snart så han kan komma tillbaka till verkliga livet igen.
Imorgon ska jag klippa mig vid halv fyra. Sen har vi en lite sofie som fyller 19 med så ska självklart gratta henne =)

Förhoppningsvis ska jag hinna med att kolla på resa med annica med, förhoppningsvis blir det en bokning imorgon:D 1-2 veckor, vi får väl se vad som finns :D


Och Grattis till belle också som fick körkort idag:D

Puss Kimmy `v´


Jahaa ja

Gör ett nytt försök med en blogg för typ 5gången. får väl se hur det går..

Just nu ligger jag bara nerbäddad i min säng med en kopp te och lite körsbär i hopp om att bli av med feber och min hosta.. inte kul och va sjuk. Tycker lite synd om mig själv faktiskt.. men de får man göra ibland, hehe.

Dagen har spenderats med annica och en snabbis i kstad, en lyckad tripp 4par skor rikare och 750 kronor fattigare. Men vad gör de när man fick med sig sådana fina vänner hem :) ?

Dessutom lyckades jag idag komma i ett par jeans som jag inte fått på mig sedan nian, det går frammåt ! (Y)

Nu ska jag nog sätta på en film och förhoppningvis somna, så får vi se vad morgondagen erbjuder.


Puss Kimmy `v´

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0